Populära sökningar
Kan jag beställa en upplevelse till någon annan?
Vad är skillnaden mellan ett värdebevis och ett presentkort?
Vad händer med restvärdet på mitt presentkort?
Är värdebevis och presentkort personliga?
Hur lång giltighetstid har mitt värdebevis för en upplevelse hos happy-day.se?
Hur lång giltighetstid har mitt värdebevis för en upplevelse hos happy-day.se?
Kan jag använda flera presentkort i samma köp?
Kan jag köpa upplevelser för större grupper och företagsevent?
Hur gör jag om jag vill köpa en upplevelse som företag?
Hur gör jag om jag vill köpa en fler än 10 upplevelser/presentkort som företag?
Levereras presentboxen med upplevelsen direkt hem till brevlådan?
Vad har ni för leveransalternativ?
Vi erbjuder fyra leveransalternativ för våra värdebevis:
Postleverans med Postnord:
1. Ekonomi 0 kr - Presentboxen skickas i vadderade kuvert till mottagaren, leveranstid 2-4 arbetsdagar.
2. Förstaklass 39 kr - Presentboxen skickas i vadderade kuvert till mottagaren, leveranstid 1-2 arbetsdagar.
3. Express 89 kr - Presentboxen skickas i vadderade kuvert till mottagaren, leveranstid 1 arbetsdag.
Digital leverans
4. Digital leverans 0 kr - Värdebeviset levereras till den e-postadress du angett vid köpet i form av en PDF-fil du själv kan ladda ned och skriva ut. E-posten kommer vanligtvis inom 5 minuter efter genomfört köp.
Min beställning har inte kommit?
Kan jag byta upplevelse?
Vad händer om mitt värdebevis gått ut?
Kan jag förlänga giltighetstiden?
Vart hittar jag information om hur jag bokar min upplevelse?
Hur använder jag ett presentkort hos er?
Arrangören tar inte emot mitt presentkort, varför?
Hur avbokar jag min upplevelse?
Vad behöver jag ha med mig till upplevelsen?
Vad har ni för returpolicy?
Hur returnerar jag mitt köp?
Hur reklamerar jag en upplevelse?